نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
اخبار نقل و انتقالات تیم یوونتوس ( 2 ) - 20 مرداد

اخبار نقل و انتقالات تیم یوونتوس ( 2 ) - 20 مرداد

خبرهای نقل و انتقالات تابستانی به طور قابل توجهی در حال افزایش است و وب سایت یوونتوس دات ای ار همواره در تلاش است تا جدید ترین و کامل ترین اخبار را در اختیار شما هواداران تیم یوونتوس قرار دهد. در ادامه می خوانیم :

روگانی:

 

 

خبرگزاری های ایتالیا، طی تحلیلی، حضور روگانی در یوونتوس برای فصل جاری را اشتباه دانسته اند و اعتقاد دارند به جهت حضور چهار مدافع قدرتمند (بارزالی، بونوچی، کیلینی و بن عطیه) در تیم یوونتوس، روگانی چه در ترکیب 3 دفاعه، و چه 4 دفاعه، انتخاب آخر است و برای پیشرفت باید به تیم دیگری برود. با توجه به علاقه یوونتوس به این مدافع و سرمایه گذاری بلند مدت یووه بر روی او، احتمال دارد در آخرین ساعات نقل و انتقالات، خبر حضور قرضی او در میلان را بشنویم.

 

ایسکو و کواچیچ:

 

 

طبق ادعای موندو دیپورتیوو، با خروج پوگبا از یوونتوس، و بسته شدن راه های خروج متوئیدی توسط ناصر الخلیفی، و عدم تمایل پرز به فروش رودریگز، بیونکونری آماده است تا برای خرید متئو کواچیچ از رئال وارد عمل شود. این روزنامه از ویتسل نیز نام برده است اما به جهت پیچیدگی های جذب وی، از ایسکو به عنوان گزینه ای با اولویت بالاتر برای یوونتوس نام می برد. البته ایسکو و کواچیچ، هر دو طی روزهای گذشته به میلان لینک شده بودند.

 

وادالا

 

 

تابستان گذشته طی فروش توز به بوکاجونیورز، تركوارتیستای 19 ساله ی بوکا به عنوان بخشی از قرار داد، به صورت قرضی و دو ساله با حق خرید دائمی در سال 2017، به ارزش 9.4 میلیون یورو، به یوونتوس پیوست. این بازیکن در سی بازی در تیم جوانان یوونتوس، 6 گل به ثمر رساند و 6 پاس گل نیز داد. توتومرکاتو گزارش داده است که این بازیکن خواهان حضور در سطح بالاتری است و یوونتوس تصمیم دارد این بازیکن را به آرژانتین بازگرداند و برای یک سال به تیم Union Santa Fe قرض دهد. به نظر می رسد بوکاجونیورز نیز با این تصمیم یوونتوس موافق کند.

 

گابریل باربوسا

 

 

طبق گزارش مرکاتو، اینترمیلان برای خرید باربوسا با سانتوس بر سر مبلغ 25 میلیون یورو به توافق رسیده است. از این میزان، 18 میلیون یورو به سانتوس و 7 میلیون یورو به خانواده ی باربوسا خواهد رسید. دستمزد پیشنهادی اینتر به بازیکن نیز 2 میلیون یورو در سال می باشد. 

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حمیدرضا شمس
حمیدرضا شمس«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: